Skip to content
Home » הקמת אתר בחינם לבד

הקמת אתר בחינם לבד

כיום, זה לא כל כך קשה להקים אתר אינטרנט. ישנן פלטפורמות חינמיות רבות המספקות לך את הכלים והשירותים הדרושים ליצירת אתר אינטרנט אטרקטיבי.

יש הרבה יתרונות לבניית אתר משלך. אתה יכול לשלוט בעיצוב, בתוכן ובתכונות של האתר. ותהיה לך יותר חופש בכל מה שאתה רוצה שהאתר שלך יראה.

עם בניית אתרים בחינם אתה יכול גם לחסוך כסף על ידי אירוח אתר משלך בדומיין לבחירתך במקום לשלם עבור דמי אירוח חודשיים עבור ספק צד שלישי.

בנייה ואירוח של אתר משלך יכולה להיות אפשרות טובה אם אתה רוצה לקבל שליטה מלאה על המראה והתחושה של האתר שלך. תוכל גם לשתף תוכן עם הקהל שלך בצורה אישית יותר.

כיצד להגדיר את Coi וליצור חשבון חדש

בניית אתר בחינם בעצמך אינה קשה כפי שזה נשמע. במאמר זה, נדון כיצד להגדיר את Coi וליצור חשבון חדש.

Coi היא אחת מפלטפורמות האתרים הפופולריות ביותר בארץ. היא חינמית, קוד סגור ומציע מגוון תכונות שהופכות אותו לאופציה מצוינת להקמת אתר אינטרנט בחינם.

תהליך זה שימושי אם ברצונך ליצור דף ב-Coi וליצור חשבון או אם ברצונך להקים אתר וורדפרס חדש מבלי להירשם לחשבון.

בחירת שם דומיין לאתר בחינם

משווקים של שמות דומיין הם חברות המציעות שירותי רישום דומיין ואירוח אתרים. משווק שמות דומיין הוא סוג של רשם שמות דומיין, אך הם אינם מציעים את אותם שירותים כמו רשם רגיל. משווקי דומיינים מתמחים בדרך כלל בדומיינים ומציעים שירותים נוספים שיעזרו לך להקים אתר משלך.

משווקי דומיינים שונים מרשמי דומיינים מכיוון שהם אינם מספקים את אותם שירותים שרשם טיפוסי מספק, כגון אירוח אתרים ואירוח דואר אלקטרוני. עם זאת, הם עדיין רושמים עבורך את הדומיין שלך ומספקים כלים שימושיים אחרים שיעזרו לך לבנות את האתר שלך.

הקמת אתר חינמי בעצמך יכולה להיות משימה מרתיעה עבור מי שלא מתחיל. הצעד הראשון להקמת אתר אינטרנט בחינם הוא קבלת שם הדומיין. מאמר זה מספק סקירה כללית של מפיצי שמות מתחם והשירותים שלהם, וכיצד לבחור את הטוב ביותר עבור הצרכים שלך.

רשם דומיינים:

רשם דומיינים הוא גוף שמנהל את מכירת דומיינים באינטרנט וגם רושם אותם במסד הנתונים שלהם. הם גם אחראים לשמור על כל המידע על כל שם דומיין במסד הנתונים של הרישום שלהם, כגון פרטי קשר על האדם או הארגון שרשם אותו, מתי הוא נרשם, איזה סוג של דומיין זה (למשל, .com או . net), ומי הבעלים הנוכחי שלו.

כיצד לבחור מערכת בניית אתרים בחינם המתאימה לך

בניית אתרים בחינם אינה משימה קלה. עליך לבחור שם דומיין, שירות אירוח אתרים ומערכת ניהול תוכן. אבל אל תדאג! מאמר זה יעזור לך להתחיל ולהשיב על כל השאלות שלך.

תרשים השוואת CMS הוא תרשים המשווה בין מערכות ניהול תוכן שונות והתכונות שלהן כדי לעזור לך למצוא את ה-CMS הטוב ביותר עבור האתר שלך.

במאמר זה נעבור על 5 מערכות ניהול התוכן המובילות, כולל Coi, דרופל, ג'ומלה!, מג'נטו ושופיפיי. נשווה את התכונות שלהם כדי לעזור לך למצוא את ה-CMS הטוב ביותר עבור האתר שלך.

דילוג לתוכן